Tehnologije

Ortopan

Ortopanska ili panoramska snimka obje čeljusti sa zubima i mekim tkivima.
S ortopanom počinjemo dijagnostiku i ubrzavamo liječenje zuba.

Što je ortopan?

Ortopan je rendgenska snimka na kojoj se vide:

• gornja i donja čeljust
  • zubi
  • žvačni zglobovi
  • meka tkiva

Digitalni ortopan ili panoramska snimka služi kao jedan od osnovnih dijagnostičkih metoda u stomatologiji.
Uz anamnezu i klinički pregled, pomaže u utvrđivanju stanja usne šupljine i okolnih struktura i boljem predviđanju ishoda liječenja.
Na snimci vidimo karijese, upale oko korijena zuba, liječene zube. lomove, zaostale dijelove iglica ili nekog stranog tijela,implantate,sinuse, ispune..

Digitalnim ortopanom dječjih zuba može se predvidjeti:

• raspored nicanja
  • da li neki zub treba vaditi
  • da li se neki zametak nije razvio

Ljudi su često zabrinuti zbog štetnosti snimanja zuba na svoje zdravlje. U današnje vrijeme novi aparati imaju minimalno ionizirajuće zračenje koje se, za jednu snimku, izjednačava s 2 sata leta avionom ili 2 dana prirodnog zračenja.
Razvojem tehnologije smanjena je izloženost zračenju, što je bitno kako za pacijenta tako i za nas.

Postupak snimanja

Samo snimanje ortopana je brzo i jednostavno. Potrebno je prvo zaštiti pacijenta pregačom od olova, time ne zračimo ono što ne trebamo.
Pacijent se namješta u ispravnu poziciju i nakon nekoliko sekundi snimka je gotova.

U digitalnom obliku moguće ga je poslati mailom ili dobiti na CD-u.
Svaki prvi pregled u ordinaciji dentalne medicine trebao bi započeti ortopanskim slikanjem. Ono što ne vide naše oči , vide rtg zrake.

Pacijenti misle da ne trebaju ići stomatologu jer ih ne boli. Ispravno je napraviti svake 2 godine ortopan , a svakih 6 mjeseci kontrolu zuba.

Our strength

Why choose us?

15 Years Of Exprience

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nullam sed tristique est. Donec eget.

Certified dentist

Affordable price

Odvojite vrijeme za sebe i svoje zdravlje

Naručite se za pregled, ortopan, profesionalno čišćenje zuba u jednom dolasku