Tehnologije

Dentalni laser

Epic BIOLASE laser za bezbolno i brzo izbjeljivanje zuba i za primjenu na mekom tkivu u dentalnoj medicini.
Primjena:

• izbjeljivanje
  • kirurgija
  • parodontologija
  • biostimulacija – pomoć pri zacjeljivanju
  • endodoncija
  • fizioterapija

Za što ga koristimo?

Mogućnosti koje nam laser pruža u svakodnevnom radu su kirurški zahvati bez neugodnih krvarenja, brzo i bezbolno zarastanje rana, smanjena osjetljivost operiranog područja, terapija različitih promjena na sluznici, parodontološka i endodontska terapija, biostimulacija tkiva, liječenje raznih upalnih stanja i izbjeljivanje zuba. Laser koristimo kako bismo našim pacijentima osigurali brze i bezbolne zahvate bez komplikacija te kako bi ubrzali cijeljenje.

Kako radi?

Kada laserska zraka pogodi tkivo, ona mu predaje svoju energiju, tkivo apsorbira tu energiju i pretvara je u toplinsku. Stvorena toplina, na mikroskopskoj razini, zagrijava molekule vode unutar i izvan stanica tkiva te ona isparava, što se makroskopski na tkivu očituje kao rez. U isto vrijeme tkivo koagulira zbog te iste topline što rezultira izostankom krvarenja. Taj toplinski efekt ovisi o porastu temperature i o odgovarajućoj reakciji tkivne tekućine. Malim porastima temperature efekt na tkivo je umjeren, a većim je razarajući.

Što je laser?

Laser je u upotrebi kao uređaj od 1960.g. Zbog svojih osobina – velike snage i preciznosti, vrlo je brzo pronašao svoje mjesto u medicini i stomatologiji.
Laserska se svjetlost vrlo precizno fokusira na tkivo, praktično u jednu točku i s vrlo velikom energijom što ga čini savršenim instrumentom za primjenu u stomatologiji. Laser radi na principu fototermalnog efekta, što znači pretvorba svjetlosne energije u toplinsku. Ona se zasniva na spoznaji da kromofore (biološki aktivne molekule), kao što su hemoglobin, melanin i voda, apsorbiraju specifičnu valnu duljinu svjetla. Primjenom laserske zrake određene valne duljine koja odgovara maksimumu apsorpcije kromofore postiže se selektivno zagrijavanje ciljanog tkiva bez većeg toplinskog oštećenja okolne površine.

Our strength

Why choose us?

15 Years Of Exprience

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nullam sed tristique est. Donec eget.

Certified dentist

Affordable price

Odvojite vrijeme za sebe i svoje zdravlje

Naručite se za pregled, ortopan, profesionalno čišćenje zuba u jednom dolasku